9 Ağustos 2023 Çarşamba

Uğur Karakaş Kimdir?

Eğitimci ve Araştırmacı Uğur KARAKAŞ
22.12.1986 tarihinde Mardin'de doğdu.
Lise eğitimini İzmir'de  spor bölümünde tamamladı.
Muğla Üniversitesinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni olarak mezun oldu. 2013 yılında Milli Eğitim Bakanlığına Beden Eğitimi Öğretmeni olarak atandı. Aynı zamanda yüzme ve okçuluk antrenörlük belgelerine  sahiptir ve bu alanda kurslar ve eğitimler vermiştir/vermektedir. Gedik Üniversitesinde Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalında Psiko-Sosyal alanda yüksek lisansını tamamladı. Çeşitli üniversitelerde öğretim üyesi olarak dersler verdi/ vermektedir. Naim Süleymanoğlu Spor Lisesinde okul müdürü olarak görev yaparken "Sporda 1+ İz" sosyal sorumluluk projesini hayata geçirip koordinatörlüğünü üstlenen Uğur KARAKAŞ bu projenin  yanı sıra "Akranımdan Öğreniyorum, Sporu Öğreniyorum"  projesi ile ilköğretim çağındaki çocuklara lise son sınıf öğrencilerin stajyer öğretmen olarak görev alıp onlarla birlikte öğrenmelerini sağladı, "Spor Yap Obezite ile Erken Mücadele Et"projesi ile erken yaşta obezite riski olan çocukların ölçümlerinin yapılıp, düzenli şekilde onlara spor yaptırıp spor yapma alışkanlığı kazandırmak daha sonrasında ise risk altındaki çocukların spor sayesinde obeziteden kurtulmalarını sağlamaktır. Kız çocuklarına yönelik "Şiddeti Önlüyorum Karate Öğreniyorum" projesini hayata geçirmiştir. Bu projenin amacı, kadına karşı şiddeti önleyici amaçla kadınların kendilerini savunmalarını erken yaşta öğretmektir.
Uğur KARAKAŞ, bunun gibi birçok projeyi hayata geçirmiştir. Eğitime ve spora katkıları aralıksız devam etmektedir.

Tag: uğur karakaş, uğur karakaş kimdir, uğur karakaş proje, uğur karakaş sporda +1iz,naim Süleymanoğlu Spor Lisesi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder